sobota, 16 listopada 2013

Dwukrotna nominacja do Liebster Blog Awards!

Zostałam dwa razy nominowana do LBA!
Co to w ogóle jest?
Nominacja LBA jest otrzymywana od innego bloggera w ramach za ,,dobrze wykonaną pracę". Po odebraniu nagrody trzeba odpowiedzieć na 11 pytań od osoby, która cię nominowała. Potem ty możesz nominować jedenaście osób [informując je o tym] i zadać im pytania.
Dziękuję za nominację Korneli Polańskiej; to jej blog:
viola-jest-naj.blogspot.com
I Tini Stoessel z nominację na jej blogu:

Pytania od Korneli Polańskiej:
1.Jak się nazywasz?
2.Ile masz lat?
3. Daj tu swoje ulubione zdjęcie Tini:
4. w skali od 1-10 jak bardzo lubisz serial Violetta?
5. Ulubiona postać to...
6. Od kiedy prowadzisz bloga?
7.Czy prowadzenie jest ci przyjemne czy raczej ciężkie i monotonne?
8. Czy od razu polubiłaś serial Violetta?
9. Czy podoba ci się tatuaż Martiny?
10. Ulubiona piosenka to...

Moje odpowiedzi:
1. Nazywam się Asia, ale mówią na mnie Łasica:}
2. 11
3. Według mnie, to jest najlepsze:











4. Oczywiście, że 10!
5. Mam kilka ulubionych postaci: Violetta, Leon, Franczeska 
6. Bloga założyłam po wakacjach ;]
7. Oczywiście, ze prowadzenie bloga jest przyjemne. gdyby było nudne to bym go nie prowadziła!
8. Polubiłam od razu, pierwszy sezon oglądałam sama, teraz z koleżankami.
9. jako tatuaż to tak, napis też jest fajny.
10. Ulubiona piosenka... Moje trzy ulubione to Euforia, ser mejor i Tienes el Talento

Pytania od Tini Stoessel: 
1. Fran czy Cami?
2. Kogo ubiór z serialu jest naj?
3. Dwie ulubione postaci z Violetty [jedna dziewczyna jeden chłopak]
4. 1 czy 2 sezon?
5. Thomas czy Diego?
6. Caxi czy Naxi?
7. Ile masz lat?
8. Ulubiona piosenka [z Violetty]?
9. W jakim mieście mieszkasz?
10. Czy masz w pokoju wywieszone plakaty z Violetty?

Moje odpowiedzi:
1. Fran
2. trudne pytanie! Podoba mi się Esmeraldy i Violetty.
3. Vilu i Leon!
4. w pierwszym wydały się wszystkie tajemnice, ale wolę drugi, bo w tym jest o Leonettcie!
5. Thomas
6. Naxi!!!
7. 11
8. Ser mejor lub Euforia [nie mogę się zdecydować!]
9. W Warszawie!
10. Tak, mam dwa z gazetki i zdjęcie napisu.


Pomóżcie mi! Nie wiem jaki blogi mam nominować! Wszystkie, które znam są świetne, ale jest ich na pewno więcej niż 11... W następnym poście w poniedziałek to zaktualizuje. na razie odpowiedzi!



3 komentarze:

  1. Fajnie, ale ja ni mam bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie!
    Pliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiis!!!
    Madzia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziku! Odbierz maila! Odbierz telefon! ja tu wariuje z nudów a ty nie dasjesz znaku życia!

      Usuń

Jeśli zostawisz po sobie znak będę bardzo uszczęśliwiona!@