piątek, 1 listopada 2013

Naprawa zakończona!

Zakończyłam dokańczać detale bloga. jak pewnie zauważyliście zmieniłam tło na bardziej jesienne [w tle są spadające liście}, usunęłam rybki, bo nie pasowały do afiszu. Jest też nowe zdjęcie - z drugiego sezonu!
Myślałam też jak moglibyście dodawać komentarze bez tego ,,wpisz tekst z okienka". I wymyśliłam. Możecie też pokazywać się anonimowo bez konieczności logowania. Zrobiłam nową ankietę ,,Ulubiony, nowy uczeń studia". Przepraszam, jeżeli nie widzicie tekstu, trzeba go zaznaczyć. Są też nowe piosenki z drugiego sezonu: Comu Quieres, Habla si Puedes [wiem, ze to już było, ale ta piosenka jest świetna], Tienes Todo, Si es Por Amore... Pewnie zastanawiacie się co to jest ,,Ser Mejor Show", skoro Ser Mejor już jest? To moja ulubiona piosenka z Violetty. Dodałam wcześniej jej wersję, gdy uczniowie śpiewają na pożegnanie Violetty, a Ser Mejor Show jest to wersja na koniec roku.
To wszystko dla Was!
I to też:

1 komentarz:

Jeśli zostawisz po sobie znak będę bardzo uszczęśliwiona!@