niedziela, 17 listopada 2013

Moje nominacje

Już wiem, kogo chcę nominować! Oto moja lista. nie nominowałam 11 blogów, ale  . Nie piszcie w komentarzach ,,dlaczego mnie nie nominowałaś?!", to nie jest miłe, a ja już decyzję podjęłam.
 Nominuję blogi:
1. violetta-tini-stoessel.blogspot.com
2. viola-jest-naj.blogspot.com
3. violetta1234.blogspot.com
4. violetta2polska.blogspot.com
5. http://leoniviolettapl.blogspot.com

Oto moje pytania:
1. Czy lubisz mojego bloga?
2. Jak masz na imię?
3. Kogo wolisz: Leona czy Diego?
4. Ulubiona para?
5. Czy masz pamiętnik?
6. Naxi czy Caxi?
7. ile masz lat?
8. Który aktor najlepiej gra?
9. Ulubiona piosenka?
10. Czy cieszysz się równie tak jak ja, ze Federico będzie z Ludmiłą?
Pozdrawiam@

2 komentarze:

  1. Dlaczego nie nomiowałąś mojego bloga co ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale chamy!
      no dobra sorki anonimie
      a jakiego masz bloga? Chętnie zajrzę!

      Usuń

Jeśli zostawisz po sobie znak będę bardzo uszczęśliwiona!@