niedziela, 29 grudnia 2013

Znowu LBA

Nasz blog dostał ponowną nominację do Libstar Blog Awards. Zajmowałam się tym już w listopadzie ZOBACZ POSTA I DRUGIEGO
Tam zobaczycie co to jest LBA i w ogóle o co w tym chodzi.
W listopadzie zostaliśmy nominowani od Korneli Polańskiej. jej blog:
viola-jest-naj.blogspot.com
I od Tini Stoessel. jej blog:
violetta-tini-stoessel.blogspot.com

Teraz dostaliśmy nominację, za która ja bardzo dziękuję, od Marty Wieczorek. jej blog:
http://fankiserialuvioletta123.blogspot.com

Z pytaniami będzie trudniej.

Prośba do Zuzy Ł i Camili: Prześlijcie mi swoje odpowiedzi do mnie mailem, a ja potem je tu wkleję.

Pytania i odpowiedzi Asi [czyli mnie!]

 1 . jak masz na imię ?
Asia, Łasica, Joanna
2. Jaki lubisz przedmiot najbardziej .

Najbardziej to plastykę, jestem dobra z polskiego, angielskiego, muzyki.
3.  Do kogo z Violetty jesteś podobna

Wydaje mi się, ze do Franceski. Lubię pomagać innym, mamy podobny charakter. Jak do Violetty to jestem za ,,żywiołowa", Vilu była nie śmiała, a ja... hmm, nikt mnie tak nie nazwie!
4. Jaki masz styl ?

Mój styl: kolorowe bluzki, szare bluzy, tuniki [najczęściej zielone], jeansy. 
5. Naxi vs Marcesca

Łatwiejszego pytania wymyślić nie można było? :D Naxi jest według mnie śmieszną parą, a Marcesca taką piękną. Ale chyba Naxi. 
6. Twoje największe hobby to .....

Chyba granie na keyboardzie i śpiewanie piosenek, ale bardzo żywiołowych i skocznych [Bałkanica :D].
7.Czy prowadzisz innego bloga?

Prowadzę o muzyce i o mnie, ale dopiero wczoraj go założyłam.
8.Twoja ulubiona para z Violetty

jednogłośnie: Leonetta.
9. Ulubione zdjęcie aktora/aktorki

No to Lodovici:











10.Ulubione zdjęcie Tini


Proszę:













11.Twoje motto

Motto, z którym idę przez świat: Jeżeli teraz nie przychodzi do ciebie szczęście to znaczy, ze jest wielkie i idzie małymi kroczkami.

Odpowiedz Zuzy Ł:

1.Zuza (nie mów Zuzia, bo dorwę i zabiję)
2.Chemię, historię, hiszpański, sztukę.
3.Chyba Violetta, ubieram się jak ona, kocham muzykę, łatwo się zakochuję:( Jestem dość skryta.
4.Romantyczny. Pastelowe kolory. Sukienki, spódniczki i kocham żakiety. 
5. Marcesca
6.Śpiewanie
7. Ta...
8. LEONETTA!
9.












10.











11.Żyj, dopóki gra muzyka, wszystko można zmienić.(trochę głupie, wybacz)

Jutro, może pojutrze, albo w następnym roku [;)] 

Pozdrawiam@
A i na pytania Korneli i Tini już dawno odpowiedziałam, są w tym drugim linku.

4 komentarze:

Jeśli zostawisz po sobie znak będę bardzo uszczęśliwiona!@