niedziela, 5 stycznia 2014

Nabór się jeszcze nie skończył!

Dobra, wiem, ze nabór się już skończył i wybrałam dwie bloggerki: Camilę i Zuzę Ł, ale Camila musiała odejść. Tak więc pracujemy razem z Zuzą, ale ona ma jeszcze jeden blog, który zresztą jest na pasku ulubionych blogów
<---------------------------Vilu i Leon
W każdym razie ja dalej nie mogę się z tym wszystkim wyrobić. Chciałabym przyjąć jeszcze jedną, lub ewentualnie dwie osoby, które by mi w tym pomogły. To znaczy, pisała by ta osoba o Twitterze i nowych zdjęciach itp, bo ja w tym wprawy nie mam.
Zasady są jak wcześniej.

- trzeba mieć maila do kontaktów ze mną- trzeba mieć więcej niż 10 lat
- trzeba obczajać bloggera [przydaje się gdy ktoś ma drugiego bloga]
- trzeba przejść okres próbny
- trzeba dodawać ok. 1 post dziennie [no dobrze, robię wyjątki]

Właśnie, Zuza oczywiście przechodzi okres próbny, tylko mam prośbę: możesz dodawać więcej look'ów? Dzięki.
No więc tak: jeżeli spełniacie powyższe warunki, to wyślijcie mi maila na adres: photo.lasica@gmail.com
Jeżeli ty chcesz zostać adminkiem to napisz mi na maila:
1.Jaka będzie twoja ksywka na blogu
2. Koniecznie maila
3. imię i nazwisko to drugie jeśli chcesz
4. Jak często dodajesz posty na blogu [jeśli swojego masz!]
5,Możesz podać linka do swojego bloga jeśli masz,
6, i najwazniejsze: Napisz, dlaczego chciałbyś/łabyś ze mną współpracować, 

Mam jeszcze jedną wiadomość: Camilę, która odeszła, zastąpi Forever. Mam nadzieję, ze niedługo coś napisze.
No i  mam nadzieję, że weźmiecie w tym udział.
Pozdrawiam@

1 komentarz:

Jeśli zostawisz po sobie znak będę bardzo uszczęśliwiona!@