środa, 15 stycznia 2014

Info i znowu LBA

Ten post został podzielony na dwie części.
Informacja
Sory, ze nic nie piszę, ale teraz normalnie mam mnóstwo nauki [wiecie sprawdziany, kartkówki], sezon na ,,czy można poprawić" no i wiadomo. wszystko odnowię, ale zacznę pisać tak ok. w sobotę. naprawdę przepraszam, ale jestem z Mazowsza i mamy dopiero ferie za miesiąc.

LBA
Znowu znowu zostaliśmy nominowani do LBA, co zdarzyło się już dużo razy. Mianowicie ten jest trzeci. dobra, może to nie dużo, ale jest dużo pisania. Tu jest ten jeden POST i drugi POST. A tu są MOJE NOMINACJE, czyli kogo chciałam i chcę nominować. teraz ją też uzupełnię.
A więc, tym razem zostałam nominowana przez Asię, czyli moją imienniczkę :D.
Pytania i odpowiedzi:
1. Kogo z serialu lubisz najbardziej?
Nie wiem, chyba Violettę. 
2. Ile masz lat?

11, a w czerwcu 12.
3. Kto jest twoim idolem?

heh, oto jest pytanie. Lubię Tini, ale lubię też Amy Winehouse, biorę z nich przykład.
4. Czyj styl najbardziej ci się podoba? ( z Violetty oczywiście)

Styl Franceski, według mnie jest najładniejszy. 
5. Kim chcesz być w przyszłości?

dziennikarką
6. Co najchętniej byś zmieniła w serialu?

Żeby w drugim sezonie było więcej tajemnic tak jak w pierwszym. 
7. Z kim ma być Viola?

Z Leonem 
8. Co lubisz robić w wolnym czasie?

heh, dużo tego jest. Uwielbiam plotkować, rysować, słuchać muzyki, robić playlisty, pisać...
9. Wolałabyś mieć Naty za przyjaciółkę, czy może Fran?

Fran
10. Kogo najbardziej nie lubisz w serialu?

Nie mam takiego bohatera.
11. Co sądzisz o moim blogu?

Super

Pozdrawiam@

2 komentarze:

  1. zostałaś nominowana do LBA na moim blogu
    viola-stajesieodwazniejsza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam!!

    http://leonetaaqq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawisz po sobie znak będę bardzo uszczęśliwiona!@