środa, 1 stycznia 2014

Północ wybiła!

A więc witam was w nowym roku!
Czy 2014 będzie w pełni tak niesamowita jak 2013?
Będziecie oglądać nowe odcinki Violetty? Będą one dopiero 13 stycznia :(. szkoda. Powitaliście Nowy Rok razem z Gdynią, Wrocławiem, Krakowem czy może w warszawie, na Stadionie Narodowym?
Ja byłam z moją koleżanką w domu i oglądałyśmy ,,Gdynię". A gdy otwieraliśmy picolo to korek wypadł przez okno ;)))
W tym roku chcę pisać jeszcze więcej postów, a do tego potrzebuję Waszej pomocy. piszcie w komentarzach, czego byście chcieli na blogu, a ja postaram się to zrobić.
Chcę też wszystkich zaprosić na mojego innego bloga http://to-ja1234.blogspot.com/
Serdecznie zapraszam. A Moje życzenia: żebyście spełnili swoje marzenia, byście w tym roku mieli dobre oceny [lepsze niż moje] i napewno chcę wam życzyć duszy towarzystwa.
To jest pierwszy post w 2014. 13 była z nami tylko 365 dni i już musi odejść ;).
To tyle, trochę się rozpisałam ;D












PS
A wy idziecie jutro do szkoły? ja niestety tak.

7 komentarzy:

  1. Dzięki za życzenia:) Tobie też szczęśliwego nowego roku. Ja na szczęście jeszcze nie idę do szkoły:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki na wazjem. A wiec poprosiłaś żebym wpadła.. Masz bardzo fajny blog.. Fajnie że piszesz tutaj ciekawe rzeczy i ciekawostki.. i wogle.. Fajną masz tą playliste.. xddd

    OdpowiedzUsuń
  3. Odwdzięczyłam się. Czekam na next u mnie pojawi się za chwilę. Tylko muszę go napisać...

    Zapraszam do mnie:

    http://leonetta-znapisami-opowiadania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli zostawisz po sobie znak będę bardzo uszczęśliwiona!@